Sunday, March 4, 2012

Yeah, 10 000!! Akhirnya

Assalaumualaikum kawan-kawan,

Tunggu punya tunggu punya tunggu...akhirnya pageview aku mencapai tahap yang boleh aku banggakan.

10 000 PAGEVIEWS!!

YEAAHHH!! Macam tu laa. Bermula denga harapan yang menggunung semasa mula berblog dan disusuli dengan perasaan bersyukur dan riak!! Wahaha pada entry yang dah lama di SINI.

Memang sampai tetido tadi aku tunggu pageview blog ni mencapai 10 000 dan akhirnya aku betol-betol tertidur. Hahaha...dan bila aku bangun, refresh blog aku. WAAARRRHGG!! Terkedu tak terkata bila ianya mencapai 10 000.


Bukan nak bangga, tak pon. Cuma rasa amat bersyukur sebab akhirnya impian aku jadi kenyataan untuk mencapai target yang dah lama aku inginkan. Betul kata orang, sabar dan berusaha itu akhirnya membuahkan hasil!! Thanks korang kerana sudi datang ke blog aku yang tak seberapa ini.
~CHOW~ 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...