Monday, March 5, 2012

Bila Bosan


Hmm...aku pun tak tahu la kenapa jari jemari aku ni begitu rajin untuk menaip dan mengupdate blog kali ni. Update update jugak tapi masalahnye aku tak tahu nak cakap ape dalam entry malam ni. Hahaha...tak ke pelik tu kan? Jari jemari aku ni menari-nari di atas papan kekunci menaip sesuatu yang tiba-tiba terlintas kat fikiran aku. Tapi ape sebenarnya yang aku ingin ceritakan kat korang ek?

Fikir....fikir...hmmm....Auuummmmm...

Ahah! aku terfikir sesuatu. Aku sebenarnya sedang tunggu baju yang aku tempah tu siap. sebenarnya beberapa hari yang lepas aku pergi la kat kedai yang boleh cetak gambar kat baju di area Kuala Terengganu untuk cetak lukisan yang aku lukis sendiri pada baju. Hmmm..tak sabar pon ade jugak. Tapi nak buat macam mana kan? Bukan aku yang punye company nak suh diorang siapkan cepat-cepat. Haha..

Apa pon harap baju tu cantek la, hehehe. Nanti aku tunjuk k baju tu bila dah siap.
Korang nak tengok lukisan tu? hahaha...klik kat SINI.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...