Friday, March 30, 2012

Tercipta Untukku 'Ungu' Versi KIDAL (Korang pernah Tengok?)

Assalamualaikum kawan-kawan semua,

Haa...aku nak tanya korang semua, pernah tak korang tengok orang 'KIDAL' main gitar? Of course la pernah kan? Macam Man Kidal tu...
Tapi korang pernah tak tengok orang 'kidal' ni main gitar tanpa menukar setting tali gitar tu? maknanya keadaan tu terbalik.

Kalau orang Kanan biasa main gitar tali atas tu mesti yang tebal kan? Haa...jadii..yang kiri ni main terbalik pulak. Tali gitar yang nipis berada di atas. Cuba korang bayangkan macam mana nak setting jari tu nak tekan fret gitar tu. Hahaha...video kat bawah ni dah buktikan yang orang 'kidal' pun boleh main gitar macam orang biasa.


sory..kualiti bunyi xbegitu elok..:P

Haa...caye tak? Aku main gitar terbalik. Hahaha..jangan dengar suara. (sebab memang xsedap pon suara tu) hahaha.

2 comments:

  1. Blogwalking here...

    cik iena follow your blog..
    follow my blog juga ye(^_~)
    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete
  2. bro .. klau tkr kedudukan tali bleh main jggk kew chord kidal ny ? ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...