Friday, July 15, 2011

Perkara ini hanya berada di kawasan ini sahaja

Assalamualaikum....

haaa...korang pernah x tengok sesuatu perkara yang hanya berlaku kat sesebuah kawasan sahaja...dan tidak ada satu pun kat dunia ni yang ada perkara tu..

nak tunjuk yang mereka ni unik la kan?

agak2..ape laaa yang diorang buat ek? jom kita tengok sama2 k..


kat Australia bawak kanggaroo g shopping


kat Banhladesh bawak keretapi lebih muatan


 kat Hawai kenduri kat tengah2 laut


kat India pun bawak lebih muatan..tapi selamat la sikit kan


kat Indonesia pulak berniaga kat tepi landasan keretapi


kat Jepun buat tembikai petak...kite bulat, die petak plak


haaa....kat Pakistan plak bukan keretapi, tapi Lori yang lebih muatan

Haaa....camtu la keadaan diorang...nak pelik dari yang lain la tuu...heeee..malaysia plak ape ye?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...