Saturday, July 30, 2011

Ok, Final Edit Blog Header Phoenix!! Ok x?

Fuh...akhirnya...setelah Naim bace komen dan pendapat dari rakan-rakan blogger...
akhirnya Final edit untuk HEADER Naim yang terbaru...


Hahaha...okokok...skang nak mintak bantuan sekali lagi...
Hmm...ape pendapat korang plak tentang Header yang ni?Hehehe...ade due pilihan jugak ni..aduss...masalah ni...Tengok je la..korang pilih k...


1) Gambar Full



2) Yang dah kena 'crop'



Tolong ye bg pendapat...hehe

8 comments:

  1. smart gak! kalau dibesarkan lagi nampak mengancam sikit..hehe

    ReplyDelete
  2. suke yg no 2 tuh! hee
    sebab no 1 nmpk langit luas situ, cm kosong lakk.

    ReplyDelete
  3. Anda disini sekali lagi...

    http://informations-the.blogspot.com/2011/07/betol-betol-hangat-senarai-bloglist.html

    ReplyDelete
  4. saya suka yang no. 2.. nampak lagi cool.. yang kat atas lebar sikit la.. x cantek..

    anyway selamat berpuasa juga ya buat Phenox.. moga ramadhan ini akan menambahkan amal dan ibadah kita.. selamat berpuasa.

    Ikhlas ~Gen2Merah~

    ReplyDelete
  5. vote for no 2.. hihi
    sebab- kemas size header standard size gtu.. kalau besar gedabak nmpak mcm pelik lak.. kna scroll ke bwh 2 3 kali bru jmpa entry.. hihi.. sori kalau terasa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...