Wednesday, July 27, 2011

Tak Lama Lagi

Assalamualaikum...


Tak lama lagi kite ni nak menyambut bulan Ramadhan kan?
Jadi, Naim nak tanye apakah persediaan korang untuk sambut bulan yang mulia ni?


1) Korang dah bersedia untuk puasa penuh (laki la...pompuan lau mampu...hahaha)
2) Korang dah bersedia untuk sembahyang Tarawikh setiap hari?
3) Duit untuk ke bazar dah ade?


Haha...soklan bodoh je kan? tapi jangan pandang remeh tau soklan camni...
kan? kan? soklan yang mudah camni pun kalau korang xmampu nak jawab...xtau lee..

2 comments:

  1. 1) Insyaalah kalo pregnant bleh lah pose penuh, kalo tak, 5 hari confirm kena ganti tahun depan. huhuhu
    2) Insyaallah, kalo tak jemaah kat masjid pun wat sendiri kat umah... Bleh kan Naim...
    3) Tak berapa minat ge bazar, masak sendiri je... So bleh save duit.. beli baju raya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...