Wednesday, July 20, 2011

My Song "Kekasih". Kasi dengar sikit

Assalamualaikum...


Fuhh...setelah sekian lama Naim cuba untuk siapkan lagu ni...akhirnya... siap!!
huhuh...terimalah untuk korang..KEKASIH..
Lagu ni irama dia ala-ala tradisional sikit...memang skang ni dah susah nak dengar lagu yang berirama camni...jadi harap korang puas hati k...hehehe




video
yang ni versi minus one..saje wat mendayu-dayu

Haa..yang ni pulak adalah KEKASIH versi 'LIVE'..hehe...lain kan?sebab lagu ni dimainkan dengan percussion (aku la tu) masa majlis perkahwinan. Jadi kena bawa lagu yang rancak sikit la. Hehe..


video
live punyee...hehe


Kalau ade apa-apa komen, korang leh la komen kat sini ye. Naim pon baru lagi dalam wat-wat lagu ni. Maklumlah, Naim takde basic semua tu. Main alat musik pun xpandai sangt sebab tak belajar (tidak ada yang mengajar). Hehe.

3 comments:

  1. Influence irama nasyid, klu overall, ini music Ambience :)

    ReplyDelete
  2. Masyuk gak..yg minus one tu lg feel, sbb slow..
    goodjob Naim

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...