Thursday, August 18, 2011

Tergamam Fauziah Gous Depan Mata


Assalamualaikum...


Haa...menyambung cerita pasal Naim pegi majlis berbuka puasa anjuran Alumni Debat dan Kementerian Kesihatan Malaysia...


Malam tu Naim ngan kawan-kawan terserempak dengan pelakon terkenal..sape lagi Fauziah Gous lee...hehehe...terpana kitorang...ingatkan majlis tu majlis biasa je...xde la sampai nak jemput artis datang kan...hehehe...


Tapi yang buat  Naim tergamam tu pasal Fauziah Gous ni ade satu insiden dalam majlis tu masa die tengah jalan nak keluar dari dewan serba guna tu....dia lalu kat belakang kawan Naim..Leha namenye...




Pastu die terlanggar kerusi Leha...korang nak tau die sebut ape?
haaaaa...ape yang berada kat fikiran korang sekarang ni?  kate2 yang buruk ke yang baik?


Dia masa terlanggar tu dia sebut satu perkataan yang buat kitorang Bersembilan tergamam....


" Ops...SUBHANALLAH..."


Haa...perkataan tu la yang Fauziah sebut masa tu....terkejut kitorang tau tak..
Tu la yang Naim tergamam tu...

6 comments:

  1. wow... dpt jumpa fauziah ghous er... mesti xleh tido ni... hehehe

    ReplyDelete
  2. suci murni hati dier...boleh dijadikan idola..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...