Sunday, March 27, 2011

Siapalah Aku

Siapalah aku untuk buat hati yang luka kembali seperti sediakala..
Siapalah aku untuk buat jiwa yang derita menjadi gembira...
Siapalah aku untuk buat orang yang disayangi gembira sedangkan dia dalam sengsara...

Kerana apa?

Kerana setiap apa yang aku lakukan hanyalah menyakitkan jiwa...
Kerana setiap apa yang aku lakukan hanyalah meninggalkan derita...

Sesungguhnya aku tidak pandai menjaga HATI dan PERASAAN orang lain...
Sesungguhnya aku tidak pandai untuk gembirakan orang yang amat aku sayangi...

Aku seringkali bermimpi untuk menjadi seperti seseorang itu....
Seorang yang pandai menjaga hati...
Menjadi pengubat hati...

Tetapi aku tidak mampu..
beberapa kali aku mencuba aku GAGAL...
Aku cuba untuk membuat si dia mengukir senyuman...
Tetapi apa yang aku tinggalkan hanyalah kesedihan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...