Saturday, December 31, 2011

Masa Untuk Bermonolog (Idea 2012)


PHOENIX : Naim, apa azam ko menjelang 2012 ni? orang ramai semua dah ada azam baru tau. Ko camne plak? takkan takde azam tahun baru kot.


NAIM : Aku tak perlukan azam yang baru sedangkan azam aku selama 21 tahun ini ada yang masih belum tertunai. Aku tak mahu terus BERHUTANG AZAM dengan diri aku sendiri.

PHOENIX : Erk?!...ok ok fine..haha.




Haha, bila bermonolog dengan diri sendiri ni tiba-tiba pulak aku dapat idea untuk 2012. Apa dia? haa,aku nak buat satu entry setiap minggu (lebih kurang seminggu sekali la. Tu pun kalau rajin.) pasal MONOLOG aku dengan diri aku sendiri. Hmm, macam menarik je. Hahaha, sama-samalah kita nantikan ye perbualan antara aku dengan PHOENIX. Nak kenal sape PHOENIX? sila klik SINI

Aku akan namakan entry tu dengan nama yang special. Kalau korang ada WORDLESS WEDNESDAY, aku ada BILA AKU BERMONOLOG. Haha, ok tak? Apa pun, nantikan ok!


2 comments:

  1. stuju. tak semestinye setiap kali tibe tahun baru perlukan azama baru. cukup sekadar mempebaharui azam lama yang belum tertunai..

    selamat tinggal 2011.. selamat datang 2012. semoga tahun 2012 lebih baek dari tahun-tahun sebelum ini.. ameen :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...