Thursday, January 6, 2011

Phoenix? Naim? Orang yang same ke?

Hui hui....(ape hui hui?demam ke?) Ish...sibuk jela sorang ni..  Haha...dalam post yang lepas korang mesti tertanye-tanye atau musykil...sape laaa yg dalam kurungan tu ek? Haaa...jadi untuk mengelakkan dari kekeliruan berlaku antara dua pihak maka kami berdua (aku aku aku!!!huhu) ish...biar la Naim cite dulu...ko ni..(haaa..yela yela..aku bukan ape exited sangat ni..hahahaha) sabar ye..ok berbalik pada topik asal...Naim nak bagitau yg kami ni...PHOENIX & NAIM adalah orang yg same...hehe..sebenarnya ade cerita disebaliknya...haa...sape nak tau? (aku!!aku!...aku nak tau la Naim...aku sebenarnya dah lupe pasal sume ni..hahahaha..jd aku serahkan kat ko ye supaya cerita..) yelaaa...Naim cerita la ni...Haa...Phoenix (ye ye ye!!) dah sume yg len duk kat depan ni ye....Naim nk mule cite dah ni..huhu

Haaa...sebelum ni Naim dah cite kan pasal bakat setiap orang tu kan? Ade yg jadi pelukis. penulis lirik, novelis dan baaaaaaaaanyak lg..jadii..(ha? jadi ape Naim?) ish..sabar laa..jangan la mencelah..atoyaaaiii.(yela...yelaaaah) ok..Naim sambung semula...sebenarnya PHOENIX ni adalah nama yang Naim berikan untuk bakat Naim. Dengan erti kata yg lain, PHOENIX adalah nama kepada bakat Naim..haaa...jadi sebab ap Naim beri nama ye?(soklan tu bukan aku ye yg tanya..ko Naim..huhu) Alaa..ko ni Phoenix..Naim saje je nak timbulkan persoalan kat sini.Jadi kenapa ye? Jawapannya adalah sebab Naim sangat-sangat menghargai bakat yg ada kat dalam diri Naim ni. Apa salahnya kalau kita namakan sesuatu yg penting dalam idup kita ni kan? sebab semua orang ade perkara ni...

(Erm...Naim..) ye..kenapa ngan ko ni? ( (T-T) )..ha?kenapa ko nangis Phoenix? (aku terharu la Naim bile ko kate ko hargai aku...WAaaaaa waaaAAA) ish..bile masa plak ko jadi manje ni?...haaa...jadi mcm tu la ceritanya....Mengarut betol kan?tp ni la hakikatnya...Adios. 

1 comment:

  1. tapi kenapa phoenix?? bukan yg lain? ada apa2 sebab ke pilih nama tu? hehe.. (soalan femes bila orang bagitau alias name masing2.) ;P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...