Tuesday, August 23, 2011

Kenapa Berblog?


Nak dijadikan cerita...semua orang ade cara masing2 untuk diorang nak kongsi sesuatu...bagi Naim....duduk dalam dunia blog ni salah satu daripadanye....Naim boleh kongsi macam2 ngan orang kat luar sana sama ade orang yang Naim kenal macam Cik Fatin...atau pun orang yang Naim kenal hanya pada namanye semata-mata....macam korang laa..(yang xkenal Naim)...hehe..


Bagi Naim..kita perlukan medium untuk kita melepaskan apa yang kite pendam dalam hati semasa kita menjalani kehidupan seharian kita...jadi salah satunya adalah berblog...kadang2 ianya macam sebuah diari yang ade reaksi terhadap apa yang kita tulis..(komen le tu maknenye..)


Dan dalam kita tak sedar...kita sudah bertambah kawan...memang x dinafikan ada puluhan ribu..malah lebih lagi daripada tu yang ada blog ni..xkira tua ataupun muda...
yang penting kita tau camne cara untuk kita luahkan apa yang kita pendam dalam hati...tak kisah la melalui blog atau pun tidak...


masalah ni ibarat bas tambang...kadang2 sarat ngan penumpang...ade masa, penumpang akan turun jugak...xde la sampai nak tido dalam bas...ehehe...ade masa...yang turun tu diganti ngan penumpang yang baru...macam tu la hidup...masalh akan sentiasa pergi dan silih berganti..tu la cabaran dalam kehidupan....ape pun kite kena ingat..


KITA KAN BLOGGER!!!


4 comments:

  1. Yeah.. betoi tu encik Naim... hehe :)

    ReplyDelete
  2. smpai arini,,huda xtau nape kite adlh mslh diskriminasi agama,,
    kte x sepatutnye pndg hina ngan agama kristian,, spatotnye bnd ni ne pupuk dr sek rendah, kalu la matapelajaran moral tu semua agama amik,, insyaallah xjd mcm ni..

    ReplyDelete
  3. yer...lepas ni bukan cik fatin sorang je naim kenal...ramai lagi kawan blogger yg naim akan kenal, kan kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...