Tuesday, October 18, 2011

Beza Kita dengan Mereka

Assalamualaikum...


Hari ni Naim nak ajak kite semua ni renungkan realiti kehidupan seharian kita kat bumi ni...sejak kebelakangan ni..masalah sosial dalam kalangan masyarakat kite di Malaysia ni semakin kronik...khususnye dalam kalangan remaja...


Bila semua ni dah semakin berleluasa..maka..akan timbul fenomena buang bayi...skang ni bagi kite memang dah perkara biasa dah kes buang bayi ni...sampai kerajaan nak buat BANK BAYI..khas untuk merekA yang nak buang bayi...sampai macam tu sekali....


mari..kite lihat mereka di negara lain...ape PERBEZAANNYE>>>


KITA


MEREKA


Fikir2 la...jangan kita tau buat je..tapi nk tanggung xsanggup...kalau nak...KAHWIN laa...jangan ikut jalan yang salah...



4 comments:

  1. makin berleluasa skrg nie..ada je tiap2 ari pasal kes buang bayi nie, kesian sguh..terpikir jgk, mcm mana la nti zaman kita bila dh jadi nenek dgn atok nti..lg teknologi makin canggih, budak2 makin advance..

    ReplyDelete
  2. huhuhuuuu ... sedey sangat! :(

    ReplyDelete
  3. 2la kn...pk nk sedap je tp xnk tngung..sebab pergaulan bebas jugak neh...stju dgn ayt last mrs.lurve 2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...