Monday, December 31, 2012

Anak Sulung Tahun 2013


Assalamualaikum...

Hehe...memandangkan sekarang adalah 1 JANUARI 2013. Aku tengok kat blog, kat FB, kat TV dan kat Twitter ramai yang mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU. So, aku rase aku pon tak nak melepaskan peluang ni..ehehe.


SELAMAT TAHUN BARU KORANG!!!

Jadi memandangkan dah masuk tahun baru ni. Entry ni merupakan entry yang pertama untuk tahun 2013. BANGGA  beb! haha...so aku panggil entry ni 'Anak Sulung'
yang merujuk kepada entry sulung aku tahun 2013 ni.

Satu perkara yang korang kena ingat bile tulis tarikh nant jangn keliru pulak nak letak tahun 2013. Hehehe...biase kalau dah terbiase dengan tahun 2012 ni walaupun 2013, masih tulis 2012 lagi. Hahaha...macam-macam laa.

Ape pon aku harapkan korang tetapkan azam yang baru (azam yang lame pon tak tertunai lagi nak azam baru dah..haha). Pasang niat yang baru menjelang 2013 ni. Jadi someone yang lagi better daripada dulu, dan paling penting positifkan tindakan kita.

Aku sayang korang sume!!

Daa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...