Sunday, March 4, 2012

Engkau OKU, So?

Assalamualaikum kawan-kawan,

Ini adalah entry kedua untuk hari in setelah entry pertama aku awal pagi tadi (dalam pukul 1 pagi asenye). Hahaha..cume entry pagi ni aku wat secara ringkas je la yek? sebabnye aku.....

DAH LAMBAT NAK KE KELAS!!!HUARRRRGHHH!!

Ok, ok! Hari ni aku nak ajak korang bercerita tentang OKU. Ha? OKU? Orang Kuat Umno ke Naim? Chait! bukan laa, tak ada masa aku nak cakap pasal polotik pepagi buta ni. Hari ni aku nak fokuskan pada Orang Kurang Upaya laa.


Gambar kat atas ni adalah bukti kekurangan bukanlah penghalang untuk anda semua mencipta sesuatu yang boleh membanggakan diri, keluarga mahu pun Negara! Kerana Edward Taining yang merupakan anak kelahiran Sabah ini telah berjaya mencipta rekod berjalan mengundur dar Lahad Datu ke Kota Kinabalu sejauh 

404KM!!

OMG! Begitulah ceritanya dan OMG! aku dah lambat nak ke kelas. So, jumpa lagi nanti. Hahahaha...korang ingat tau, kukurangan tidak membuktikan anda seorang yang lemah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...