Thursday, November 22, 2012

Bila Aku Bermonolog #8


Phoenix : Weh Naim, dah lame ko tak update blog. Bile ko nak update? Dah bersawang da blog ko tu. Update laaaa...LoL

Naim : Aku nak update....tp tak ada idea la Phoenix..(T,T)

Phoenix : Laaa...kenape pulak?

Naim : Aku senanye xde isu nak cari (malas sebenanye...haha).

Phoenix : Haaa...tu la masalah ko sebenarnye, malas nak cari idea nak update blog. Ko tau tak ramai yang tanye pasal blog ko?

Naim : Eh..eh..yeke?

Phoenix : Yollaaa..diorang sume tunggu bile la ko nak update blog ni haaa.

Naim : Haha...mane la aku tau. Bukan ade sape2 nak baca blog aku pun.

Phoenix : Uiisshhh..mane ade laa. Dalam blog ko ni kan ade banyak maklumat. Kalau diorang pandai cari, jumpe la nanti.

Naim : Yelaaaa...aku cube la nanti update blog aku ni.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...