Sunday, May 27, 2012

Komik Pendek Pertama!! (T,T)


Assalamualaikum semua..

Fuh, aku rasa dah lama aku tak update blog ni (Tak payah nak rasa-rasa la, memang ko dah lama tak update pon). Hahaha...erk? LOL. Yelah-yelah, aku salah sebab tak update. Tapi kali ni aku nak cerita apa ek kat korang semua?

Hmm..ha, baru-baru ni aku ade buat satu komik yang pendek je. Dalam dua muka surat macam tu la, aku fikir tak jadi tapi bila aku tengok semula macam cantik la pulak dan aku pun dengan ringan tangannya meneruskan pembuatan komik pendek tersebut dan akhirnya. (T,T) hasilnya korang tengok la kat bawah ni ye. Huhu..


So, macam mana? Ok tak? hehehe...aku harap ini sebagai permulaan aku untuk terus menceburi bidang seni macam ni. Walaupun aku belajar kat Universiti ambik kos lain (T,T) wuuuwuuu....Tapi, bakat tak mangenal siapa..kan?kan?haha...



7 comments:

  1. guna software Adobe Photoshop. :)

    ReplyDelete
  2. boleh je jadi kartunis part time =3

    ReplyDelete
  3. haha.. dah macam jigglypuff pulak. main conteng2 muka. harap bukan permanent marker la kan? ;P

    bakat x semestinya sama dgn apa yang kita belajar. keep up the good work.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...